Bank Spółdzielczy w Przedborzu

Myślisz, że to bank albo policja

Myślisz, że to bank albo policja

Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników banku, policji lub innych instytucji.

Przestępcy twierdzą, że Twoje konto jest zagrożone, trwa tajna akcja lub złożono wniosek kredytowy. Wywierają presję, chcą być z Tobą na linii, nawet w oddziale, mówią Ci, co powiedzieć, zabraniają kontaktu z bliskimi.

Ich celem jest wyłudzenie pieniędzy, danych lub przejęcie kontroli nad urządzeniem.

Pamiętaj:

  • Bank nigdy nie poprosi Cię o użycie karty płatniczej w celu „zabezpieczenia środków” – nie prosimy o przyłożenie karty do telefonu (NFC), by rzekomo ochronić Twoje pieniądze.
  • Pracownik banku nigdy nie poprosi o hasła, kody BLIK/SMS.
  • Pracownik nie wysyła linków do pobrania aplikacji banku.
  • Pracownik nie zabrania rozmowy z rodziną czy policją.
  • Pracownik banku nigdy nie poprosi Ciebie o zainstalowanie aplikacji mobilnej z nieznanej strony, linka z SMS-a czy komunikatora w celu zabezpieczenia Twoich środków.

Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii 800 88 88 88.

Na te numery Ty możesz zadzwonić do nas.

Co zrobić, jeśli masz wątpliwości?

Zakończ rozmowę natychmiast i skontaktuj się bezpośrednio z placówką banku lub z Infolinią SGB.

Więcej Tutaj

Kontakt

Informacje kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Przedborzu
ul. Mostowa 31, 97-570 Przedbórz

44 685 16 41 centrala@bsprzedborz.sgb.pl

[obiekt mapy] Mapa dojazdu