Deklaracja dostępności
Zarząd Banku Spółdzielczego w Przedborzu, zwanego dalej Bankiem dokłada wszelkich starań, aby zapewnić pełną dostępność naszych usług cyfrowych i placówek dla wszystkich klientów w zakresie bankowości detalicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze w następujących obszarach:
- Dostępność cyfrowa
- Dostępność usług w kanale stacjonarnym
- Dostępność informacyjno–komunikacyjna
- Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
- Dostępność architektoniczna
- Skargi na brak dostępności
Bank Spółdzielczy w Przedborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Przedborzu.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi W3C WCAG 2.2. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Skróty klawiszowe
Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):
- 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
- 1 - wywołanie strony głównej,
- 2 - przejście do menu głównego,
- 3 - przejście do treści strony,
- 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
- 5 - przejście do wyszukiwarki,
- 6 - przejście do ułatwienia dostępności,
- 8 - wywołanie strony w wersji graficznej.
Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:
- Windows
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- Linux
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- macOS
- Safari: Ctrl + litera/cyfra
- Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
- Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra
Obsługa skarg związanych z dostępnością cyfrową
Skarga może być złożona:- na piśmie - osobiście w siedzibie Banku albo wysłana przesyłką pocztową albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych AE: PL-48778-37220-BSICU-25
- ustnie - telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w Banku
- w postaci elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej pod adresem e-mail centrala@bsprzedborz.sgb.pl lub numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej.
podając:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.
Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzoru rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy w Przedborzu udostępnia aplikacja mobilną SGB Mobile.
Dostępność architektoniczna
Centrala Przedbórz
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Fałków
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Łęki Szlacheckie
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Ręczno
Dojazd do wejścia do budynku z osobą asystującą, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Ruda Maleniecka
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Radoszyce
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.
Filia Przedbórz
Dojazd do wejścia do budynku z osobą asystującą, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.