Bank Spółdzielczy w Przedborzu

To jest tytuł strony

Deklaracja dostępności

Zarząd Banku Spółdzielczego w Przedborzu, zwanego dalej Bankiem dokłada wszelkich starań, aby zapewnić pełną dostępność naszych usług cyfrowych i placówek dla wszystkich klientów w zakresie bankowości detalicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze w następujących obszarach:

  1. Dostępność cyfrowa
  2. Dostępność usług w kanale stacjonarnym
  3. Dostępność informacyjno–komunikacyjna
  4. Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
  5. Dostępność architektoniczna
  6. Skargi na brak dostępności

Bank Spółdzielczy w Przedborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Przedborzu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi W3C WCAG 2.2. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Skróty klawiszowe

Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):

  • 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
  • 1 - wywołanie strony głównej,
  • 2 - przejście do menu głównego,
  • 3 - przejście do treści strony,
  • 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
  • 5 - przejście do wyszukiwarki,
  • 6 - przejście do ułatwienia dostępności,
  • 8 - wywołanie strony w wersji graficznej.

Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:

  • Windows
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • Linux
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • macOS
    • Safari: Ctrl + litera/cyfra
    • Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
    • Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra

Obsługa skarg związanych z dostępnością cyfrową

Skarga może być złożona:
  • na piśmie - osobiście w siedzibie Banku albo wysłana przesyłką pocztową albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych AE: PL-48778-37220-BSICU-25
  • ustnie - telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w Banku
  • w postaci elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej pod adresem e-mail centrala@bsprzedborz.sgb.pl  lub numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej.

podając:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,

oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.

Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzoru rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy w Przedborzu udostępnia aplikacja mobilną SGB Mobile.

Dostępność architektoniczna

Centrala Przedbórz

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Fałków

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Łęki Szlacheckie

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Ręczno

Dojazd do wejścia do budynku z osobą asystującą, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Ruda Maleniecka

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Radoszyce

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Filia Przedbórz

Dojazd do wejścia do budynku z osobą asystującą, parking, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoba ze szczególnymi potrzebami może otrzymać dokumenty lub informacje w wybranej przez siebie formie w terminie 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby.

Kontakt

Informacje kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Przedborzu
ul. Mostowa 31, 97-570 Przedbórz

44 685 16 41 centrala@bsprzedborz.sgb.pl

[obiekt mapy] Mapa dojazdu