Bank Spółdzielczy w Przedborzu

Komunikat dotyczący nieważnych dowodów osobistych

Komunikat dotyczący nieważnych dowodów osobistych

Szanowny Kliencie,

W trosce o Twoje bezpieczeństwo finansowe prosimy Cię o aktualizację swoich danych osobowych, a w szczególności aktualizację dokumentu tożsamości, adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Zgodnie z zapisami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu art. 34 i 41 (ustawa PPPiFT) w przypadku, gdy Twój dokument tożsamości straci ważność, Bank nie będzie przeprowadzał transakcji za pośrednictwem rachunku bankowego.

Informujemy, iż Klienci Banku posiadający nieważny dokument tożsamości z dniem 01.11.2025r. nie będą mogli wykonywać transakcji płatniczych w bankowości internetowej, płacić ani wypłacać pieniędzy za pomocą karty oraz dokonywać transakcji gotówkowych w kasie Banku do momentu dostarczenia aktualnego dokumentu tożsamości.

Zaktualizuj swój dokument tożsamości, aby w pełni korzystać z usług bankowych.

Dowód osobisty można zaktualizować samodzielnie w systemie bankowości elektronicznej lub podczas wizyty w Banku.

Kontakt

Informacje kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Przedborzu
ul. Mostowa 31, 97-570 Przedbórz

44 685 16 41 centrala@bsprzedborz.sgb.pl

[obiekt mapy] Mapa dojazdu