BANKOWOŚĆ KORPORACYJNA
BANK > LOGOWANIE > LOGOWANIE
Informacje o eCorpoNet (stary system)
Stary system będzie funkcjonował do końca kwietnia 2023 roku.
Informacje o eCorpoNet (nowy system)
Bank Spółdzielczy w Przedborzu informuje, iż uruchomił nową bankowość internetową, biznesową - eCorpoNet. Nowa bankowość działa równolegle ze starą. Prosimy o zapoznanie się z nowym systemem.
Jak przejść na nową bankowość?
- Dokumentacja nowego systemu eCorpoNet jest dostępna tutaj.
- Aplikacja SignNetHost niezbędna do działania nowej bankowości w przypadku używania certyfikatu kwalifikowanego pobierz (nowa wersja obowiązująca od 14.09.2023 r.)
- Instrukcja instalacji wtyczki do przeglądarki (w przypadku korzystania z certyfikatu kwalifikowanego) pobierz
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numer tel. 44 781-54-52
ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
1. Korzystaj z aktualnego oprogramowania antywirusowego wraz z zaporą (firewall)
2. Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki.
3. Nie otwieraj strony bankowości elektronicznej poprzez link z poczty elektronicznej e-mail i nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła. Przestępcy w ten sposób mogą próbować przejąć kontrolę nad Twoim urządzeniem (komputer, tablet, smartfon)
4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.
5. Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
6. Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
7. Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
8. Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Porównaj go z numerem źródłowym NRB.
9. Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
10. Sprawdź czy w pasku przeglądarki znajduje się symbol "zatrzaśniętej kłódki", który gwarantuje szyfrowanie sesji. W zależności od przeglądarki, ikona kłódki może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu.
2. Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki.
3. Nie otwieraj strony bankowości elektronicznej poprzez link z poczty elektronicznej e-
4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.
5. Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
6. Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu -
7. Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
8. Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Porównaj go z numerem źródłowym NRB.
9. Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
10. Sprawdź czy w pasku przeglądarki znajduje się symbol "zatrzaśniętej kłódki", który gwarantuje szyfrowanie sesji. W zależności od przeglądarki, ikona kłódki może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu.
11. Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest przez Certum Organization Validation CA SHA2 (Unizeto Technologies S.A.) dla domeny ecorp.bsprzedborz.pl należącej do Banku Spółdzielczego w Przedborzu (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki).
NUMER TELEFONU DO KONTAKTU Z BANKIEM
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem pod numer telefonu 447815452.